poniedziałek, 26 marca 2018

4 instagramy które mnie inspirują

Witajcie, w dzisiejszym poście coś bardziej "o mnie". Dokładniej to które Instagramy mnie interesują i co mają takiego ciekawego w sobie i inspurującego.


Jeśli nie wiecie kim jest Julia Kuczyńska, zwaną Maffashion to bardzo dużo tracicie. Jest to blogerka modowa. Jest śliczną i ciekawą osobą, z nią nie widać nudy na social-media.




















Instagram Klassdaddy, jest ogólnym źródłem ładnych zdjęć. Jest na nim typowy "tubmlr" styl.

Jest tam wszystko i nic. Od pięknych szpilek, przez underboobs, po sam choker.






 Bardzo wam polecam ten instagram, jeśli chodzi o szukanie inspiracji na instagrama. Lub jeśli nie macie pomysłów na nowy post, zawsze można pobrać pomysł stąd.





#3 klaudia.owczarek
makeup vlogerka, oraz instagramowiczka. Jej makijaże podbiły już 262k fanów w tym ja. Nie jestem osobą która się maluje na codzień jakiś mocnym makijażem ale samo oglądanie jej kreatywnych dzieł szokuje!



















#4 outfitbook_

jest to strona internetowa z ciuchami jeśli się nie mylę, która prowadzi instagram. Jest śliczne i jest na nim tysiące innych stylizacji na outfit of the day ;)











Mam nadzieje że znajdziecie coś dla siebie w tym poście. I nie zapomnijcie odwiedzić również mojego instargama :




3 komentarze:

  1. Z tych instagramów znam tylko pierwszy ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie śledzę tylko profil Maffashion :)
    Z chęcią przejrzę pozostałe propozycje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sUPER POMYSŁ NA WPIS *.*

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń